X

OBSAH ZVäZKOV EDÍCIE „Tajomstvo vyšších ziskov“

9. zväzok – Ako zvíťaziť v konkurencii

9. Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a stagnáciou. Konkurencia odmeňuje schopných, podporuje ambície, pôsobí priaznivo, nie deštruktívne. Cieľom knihy je ukázať, ako môže firma zvíťaziť v konkurencii uplatnením lepších metód podnikania.

Najlepším odporúčaním pre obchodníka je, ak ho považujú za spoľahlivého, aj keď má vyššie ceny. Dobrá povesť privedie nielen viac zákazníkov, ale aj zákazníkov vyššej kategórie. A to je určite výhodnejšie, ako keď sa o obchodníkovi hovorí, že síce má nižšie ceny, ale na jeho tovar sa nedá spoľahnúť. Toto malé slovko „ale“ vyjadruje obrovský rozdiel.

Objednať tento zväzok
portfolio14

Máte záujem o celú edíciu?Objednávka