X

OBSAH ZVäZKOV EDÍCIE „Tajomstvo vyšších ziskov“

8. zväzok – Aranžovanie výkladov

8. Najefektívnejší spôsob zvyšovania čistého zisku z predaja akéhokoľvek druhu tovaru je úprava výkladných skríň. Výkladná skriňa je dobrá vtedy, keď dokáže upútať čo najviac okoloidúcich a zapôsobí na nich tak, že si tovar všimnú a dospejú k názoru, že stojí za tú cenu. Vyvoláva uznanie vystaveného tovaru a želanie aspoň niektorý z nich vlastniť. V tom spočíva existenčná skúška výkladu, pretože jeho hlavným poslaním je predaj. Nezabudnime i na ďalšiu funkciu výkladných skríň. Pôsobia výchovne, rozširujú nám obzor a obohacujú náš život.

Všetko nové a odlišné upútava sústredenú pozornosť človeka. Okrídlené heslo novinárov je, že podstatou správ je neobvyklosť. Ak kocúr chytí myš, nie je to žiadna správa, no ak myš chytí kocúra, je to správa. Toto úslovie sa hodí rovnako na výkladné skrine. Každý aranžér výkladov by sa mal z času na čas zamyslieť nad otázkou: „Ako by som vytvoril taký odlišný a prekvapujúci výklad, aby zostal v pamäti ľudí?“.

Objednať tento zväzok
portfolio14

Máte záujem o celú edíciu?Objednávka